Geschillen
Aan mijn cliënten wil ik openheid en duidelijkheid geven. Mochten er toch problemen ontstaan dan hoop ik dat er dit met een goed gesprek kunnen oplossen. Geeft dit gesprek niet het gewenste resultaat dan kunnen we hulp vragen aan de klachtenfunctionaris van de beroepsvereniging (VBAG, NCSV of Bowen). In het uiterste geval kunnen we ons wenden tot Quasir, de geschillenorganisatie waarbij ik via VBAG ben aangesloten.
Klachtenregeling
Bij een klacht over een behandeling wordt eerst getracht dit met u te bespreken. Ook is het mogelijk een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen. Deze kan ondersteuning bieden bij formulering van de klacht of bij onvrede en helpt bij het zoeken naar oplossingen. De therapeut heeft het recht om hiervan op de hoogte gesteld te worden. De praktijk is hiervoor aangesloten bij Quasir. Daarnaast is de praktijk aangesloten bij een door de overheid erkende geschilleninstantie, Stichting Zorggeschil, en valt onder de onafhankelijke tuchtrechtspraak van de RBCZ. Voor meer informatie kijk je op de website van mijn beroepsvereniging VBAG.
Google Anayltics
Op deze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden. Deze gegevens worden gebruikt voor analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van Google Analytics. Er is een bewerkersovereenkomst met Google afgesloten. Voor uw privacy is uw IP-adres geanonimiseerd. Ook is het 'gegevens delen' uitgezet in Google Analytics.